Så var det dags igen...

Kära, få, läsare.

Först vill jag ta tillfället att be så hemskt mycket om ursäkt för den glesa uppdateringen från min sida. vad gällande min kusin så tar jag inget ansvar som helst.

Men för att blicka framåt så tänkte jag prata om vad som sker idag. och då finns det några huvudrubriker som får symbolisera hela historien.

  • * Elin, Tunga, Hål.
  • * Bio, Män som hatar kvinnor, 3 små tjejer och en ful gubbe.
  • * Andy <3 Iphone, levereras, tis-ons
  • * Stökigt, städa, imorgon
  • * Hundar, sova, Mig


Löve

Andy

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa hejhej jag kollar här varje dag :D

(men det är aldrig uppdaterat :Ö)

2009-03-20 @ 18:26:16
URL: http://tobbix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0